Φτιάξτε μόνοι σας παιδικά sorbet για το καλοκαίρι – Απόλαυση και υγεία

0 Comments 🕔12:21, 18.Ιούν 2019

Γράφει η Κωστάντζα Παπαγιαννοπούλου

Τι καλύτερο μετά από το απογευματινό μπάνιο στην πισίνα ή την παραλία, από ένα διασκεδαστικά σερβιρισμένο, καλοκαιρινό φρούτο! Είτε απλώς για να δροσιστούμε από μια καυτή καλοκαιρινή μέρα είτε απλά για να φάνε τα παιδιά μας καλοκαιρινά φρούτα, αλλιώς! Θρεπτικά και κυρίως λαχταριστά να τα βλέπεις αλλά και να τα γεύεσαι.

Τα παιδιά βαριούνται εύκολα. Αυτό είναι κάτι που όλες τις μαμάδες μάς αγχώνει και ψάχνουμε συνεχώς ευφάνταστους τρόπους να δίνουμε στα παιδιά μας αυτά που χρειάζονται χωρίς να πρέπει να τα κυνηγάμε ή να γίνεται ολόκληρη ανάλυση για το πόσο υγιεινά είναι τα φρούτα και πόσο καλό κάνουν οι βιταμίνες που περιέχουν.

Όταν συνειδητοποίησα το πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις στο σπίτι μόνος σου sorbet, η ζωή μου κυριολεκτικά άλλαξε! Το μόνο που χρειάζεται είναι φρέσκα φρούτα εποχής. Χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή κρέμες, μόνο με κατεψυγμένα φρούτα (φρούτα που τα έχεις αγοράσει, πλύνει, τεμαχίσει κι έχεις καταψύξει σε σακουλάκια) κι ένα μπλέντερ ή multi chopper, έχεις στο σπίτι σου το καλύτερο homemade sorbet!

Homemade Sorbet ή αλλιώς φτιάξε εύκολα ένα sorbet

Ό,τι φρούτο θέλεις, μπορείς να το φτιάξεις sorbet. Σκέτο, με απλές γεύσεις, μονοχρωμίες, ακόμα και συνδυασμούς της στιγμής. Φαντασία να έχεις και το σίγουρο είναι ότι δεν θα βαρεθείς ούτε εσύ ούτε το παιδί σου!

3 απλά βήματα αρκούν

  • Πλένεις και κόβεις τα φρούτα.
  • Τα παγώνεις για τουλάχιστον 12 ώρες στην κατάψυξη σε σακουλάκια.
  • Μετά όλη τη δουλειά, την κάνει το blender.
  • Το μείγμα το τοποθετείς είτε σε μεταλλικό μπολ είτε στις θήκες παγωτού-ξυλάκι.

Τόσο απλό. Μπορείς να προσθέσεις κι άλλες γεύσεις για να ενισχύσεις την φρουτένια γεύση, όπως χυμό λεμονιού, μέλι, σιρόπι αγαύης, lime, γιαούρτι. γάλα καρύδας ή αμυγδάλου, νερό καρύδας, καρυκεύματα, φύλλα μέντας ή δυόσμου. Ό,τι τραβάει η όρεξη του καθενός. Vegan και lactose free!

photo Anshu A

Τα αγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα για sorbet:

καρπούζι: πλούσιο σε βιταμίνες (Α, Β6, Β1, C), λυκοπένιο, β-καροτένιο, κάλιο και μαγνήσιο
κεράσι: πλούσιο σε βιταμίνες Α και C και την αντιοξειδωτική ουσία μελατονίνη
μύρτιλο: πλούσιο σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, C, E, και β-καροτίνη, σάκχαρα, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, ανόργανα οξέα, μεταλλικά άλατα, πηκτίνη και φυτικές ίνες
μάνγκο: παρέχει σχεδόν τις συνολικές ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σε βιταμίνη C, αλλά και βιταμίνη Α (αναγκαία για την υγεία των ματιών). Σε αντίθεση με πολλά άλλα φρούτα, τα μάνγκο είναι πλούσια σε πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ασβέστιο και μαγνήσιο.
πεπονι: πλούσιο σε βιταμίνες Α και, C, καθώς και σε θειαμίνη, νιασίνη, Β6 και κάλιο, ενώ δεν περιέχει καθόλου χοληστερόλη
ροδάκινο: περιέχει πρωτεΐνες, ζάχαρη, αρκετή ποσότητα βιταμίνης C και Ε, πολλά αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, φώσφορο, βιοτίνη, σίδηρο και ασβέστιο.
βατόμουρο: κάτι περισσότερο από ισχυρά αντιοξειδωτικά. Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ουσίες όπως οι βιταμίνες C και E, σε φυτικές ίνες και μαγγάνιο, οι οποίες καταπολεμούν μερικές μορφές χρόνιων νόσων αλλά και τον καρκίνο
φράουλα: έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες, είναι πλούσια θρεπτικά συστατικά όπως σε βιταμίνες Β και C και περιέχει σημαντικές ποσότητες μαγγανίου, καλίου, σιδήρου και φυτικών ινών.

Λίγες θερμίδες, πολύ δροσιά, τεράστια απόλαυση! Kαι αν πάλι θέλεις κάτι πιο γρήγορο και άμεσο, τότε φτιάξε πολύ απλά ένα παγωμένο smoothie. Τα κομμένα φρούτα, μερικά παγάκια στο blender ή λίγο γάλα καρύδας για όσους το αγαπούν και έτοιμο. Πρόσθεσε ένα χρωματιστό χάρτινο καλαμάκι στο ποτήρι τους και θα είναι τα πιο ευτυχισμένα και υγιή παιδιά του κόσμου. Eδώ μπορείς να διαβάσεις για το mango smoothie που η Αλίκη και η Πέπη είχαν φτιάξει.

Τη Κωστάντζα Παπαγιανοπουλου μπορείτε να τη διαβάσετε και εδώ, στο Beauty on The Duty

 

you may also like:

About Author

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

WRITE A COMMENT ON THIS POST

Write a Comment 

<